پیام مشترک امام جمعه و فرماندار ابرکوه به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، امام جمعه و فرماندار  ابرکوه در پیامی مشترک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفتند.

متن پیام  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‌نام جمعیت هلال احمر با ایثار و احساس مسئولیت انسان‌های شریف و با اراده‌ای گره خورده که همچون فرشتگان در‌ سخت‌ترین و بحرانی‌ترین لحظات، درکنار هم‌وطنان و هم‌نوعان خود بوده و به یاری نیازمندان می‌شتابند.

هفته هلال احمر نیز فرصت ارزشمندی برای پاسداشت خدمات انسان دوستانه و داوطلبانه دلیرانی است که همه توان و بی ‌واهمه از هرگونه خطری، در صف مقدم خدمت به جامعه پیشتاز بودند؛ بی تردید آسیب دیدگان حوادث، در راه ماندگان، مصیبت دیدگان و همه آنهایی که در لحظات اضطرار لباس سپید و سرخ هلال احمر را در مقابل خود می بینند که بی هیچ منتی سراسیمه در مسیر امداد رسانی به سوی آنان در حرکتند، بارقه ای از امید در دلهای مضطربشان روشن می شود.

اینجانبان هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به تمام تلاش‌گران و فعالان در عرصه امداد و نجات به ویژه کلیه پرسنل و داوطلبین جمعیت هلال احمر کشور به خصوص در شهرستان ابرکوه تبریک عرض می نماییم و امیدواریم در سایه اقدامات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان شاهد کمترین آسیب در حوادث و سوانح به هم وطنان باشیم.

تقی فتاحی
امام جمعه ابرکوه

محمدهادی زارع زاده
فرماندار ابرکوه