حضور استاندار یزد در جشن بزرگداشت روز جهانی ماما و بررسی مسائل آن ها

استاندار یزد در جشن بزرگداشت روز جهانی ماما حضور یافت و به بررسی مسائل و دغدغه های این قشر زحمتکش پرداخت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد با حضور در جشن بزرگداشت «روز جهانی ماما» به بررسی مسائل و دغدغه‌های این قشر پرداخت.
 
استاندار یزد در این مراسم، ضمن تبریک «روز جهانی ماما» اظهار کرد: زندگی انسان‌ها از ابتدا همواره همراه با بیم و امید بوده اما یکی از لحظات مهم زندگی هر فرد زمان تولد فرزندان است.
 
مهران فاطمی با بیان اینکه هر «ماما» برای دریافت مدال افتخار مامایی انتخاب شده‌ است، گفت: ماموریتی که در عالم به یک «ماما» محول شده، یکی از مهم‌ترین ماموریت‌ها و رسالت‌ها است.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: لحظه حیات، اولین لبخندها و گریه‌ها و نخستین نفس‌ها و تپش‌های قلب در این دنیا را تنها ماماها احساس می‌کنند.
 
وی با اشاره به مستجاب الدعوه بودن قشر ماما تصریح کرد: لحظه ورود انسان‌های بزرگی همچون علما، شهدا، نخبگان و دانشمندان به عالم هستی توسط ماماها اتفاق میفتد که این مهم نشان‌گر جایگاه بلند و مقام شامخ این افراد است.
 
استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: به قشر بزرگ و زحمتکش ماما در استان افتخار کرده و سر تعظیم فرود می‌آوریم و حمایت همه جانبه از این قشر در محدوده اختیارات را وظیفه اصلی خود می‌دانیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات