معاون استاندار یزد تاکید کرد:

رشد چشمگیر شرکت‌های دانش‌بنیان استان در دولت سیزدهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد  با اشاره به رشد چشمگیر شرکت‌های دانش‌بنیان استان با روی کار آمدن دولت سیزدهم گفت: توجه ویژه دولت سیزدهم به شرکت‌های دانش‌بنیان یزد موجب حرکت استان به سمت اقتصاد دانش بنیان و تقویت صنایع پیشرفته و گردشگری شده است.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در نشست هماهنگی برگزاری اولین نمایشگاه استانی آبادیران که با حضور دستیار مردمی‌سازی معاونت علمی نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و حمایت استاندار یزد از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان به رشد و تأثیرگذار بودن این شرکت‌ها در تحول سطوح مختلف جامعه اشاره کرد.

وی طرح بورسیه تحصیلی و صنعتی را از افتخارات استان نام برد و گفت: یکی از افتخارات استان در دولت سیزدهم طرح بورسیه تحصیلی و صنعتی برای دانشجویان فارغ‌التحصیل بیکار بوده که خوشبختانه اولین دوره این طرح در استان با موفقیت همراه بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد بیان کرد: تاکنون نمایشگاه تخصصی در زمینه دانش‌بنیان در استان یزد برگزار نشده؛ لذا برگزاری نمایشگاه آبادیران صرف برگزاری نبوده بلکه به دنبال معرفی دستاوردها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم.
شاه‌حسینی ادامه داد: برنامه ملی «آبادیران» با شعار نوآوری برای آبادانی، باهدف پیشرفت و آبادانی کشور به دنبال «رفع چالش‌های مناطق محروم و روستایی»، «ایجاد اشتغال پایدار» و «توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار» با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و سایر ارکان زیست‌بوم نوآوری و فناوری است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات