با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد انجام شد؛

۳ بوستان در بافق افتتاح شد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در مراسم افتتاحیه ۳ بوستان در شهرستان بافق بر افزایش احداث بوستانی ورزشی و تفریحی در محلات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، همزمان با هفته دولت و به مناسبت سالروز تاسیس شهرداری بافق، ۳ بوستان شقایق با ۳۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۴۸ میلیارد ریال، بوستان اندیشه ۱۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۱ میلیارد ریال و بوستان رضوان با هزینه ۱۸ میلیارد ریالی طی مراسمی با حضور محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق ، بهاباد ،مهریز ، ابرکوه ، خاتم و مروست در مجلس شورای اسلامی در شهرستان بافق افتتاح شد.
پارسائیان در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: هفته دولت بهترین زمان است تا دستاوردها و خدمات دولت به اطلاع مردم رسانده شود‌.

وی با تاکید بر اهمیت احداث پروژه های تفریحی، تصریح کرد: افزایش احداث پروژه های تفریحی و ورزشی مساوی با کاهش آسیب های اجتماعی است و در محله ای که امکانات ورزشی بیشتری وجود دارد هزینه کمتری برای مقابله با آسیب های اجتماعی خرج می شود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد بر احداث مجموعه های ورزشی و واسپاری به مردم محلات تاکید کرد و افزود: ساخت مجموعه های تفریحی و ورزشی در محلات باید افزایش یابد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات